#206: Regnbågar och förhoppningar

Det var inte igår! Nu har den tredje skolveckan börjat och det känns faktiskt bra. Jag går i skolan endast på torsdagar och fredagar då resten av min klass har praktik måndag, tisdag och onsdag. Under de dagarna läser jag en kurs på distans som heter Administration 1 eftersom att jag valt att inte ha praktik just nu. Det känns bra att kunna sitta hemma och plugga i min egen takt.
 
Vad har jag gjort hittils idag då? Jag gick till Ica och köpte nutella, cola och en chokladkaka. Var så sjukt sugen på det! Pluggat har jag även gjort och spelat lite Sims 3 då och då. Hoppas er dag fortsätter vara fin, puss!


Susanna Maria J skrev:

Fina dig :)

Svar: Åhh, tack vackra du! :)
Josefin Forsgård

Datum: 2014-09-08 Tid: 14:58:17
Blogg: http://oslofru.com/
Jackeline skrev:

Snygg jacka!

Svar: Jaa, visst är den? :D Snodde den från min systers garderob, haha!
Josefin Forsgård

Datum: 2014-09-08 Tid: 15:37:42
Blogg: http://backstagestyling.blogg.se
Jonna kanon skrev:

Gud vilken snygg tröja/kofta!!

Svar: Men eller hur, supersnygg!
Josefin Forsgård

Datum: 2014-09-09 Tid: 06:58:58
Blogg: http://janakanon.blogg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin