#210: Första oktober

Som vanligt måste jag starta det här inlägget med "Det var inte igår, hehe!" Bloggen har verkligen legat som sist på mina prioriteringslistor. Fast idag så kände jag för att skriva ett litet inlägg. Yey!
 
Vad har jag haft för mig då? Jo, jag har skola varje torsdag och fredag. Sedan de andra dagarna i veckan har jag antingen pluggat Administration 1 som jag läser på distans eller sovit(!!).  Att åka in till stan för en lunch eller fika har också varit något som jag gjort mycket. På helgerna har jag varit med mina vänner, filmkväll har det stått på schemat då.
 
Helgens planer ser ut såhär att jag på fredag ska gå på en hemmafest, på lördag åker jag, min syster och pappa in till stan för att äta indiskt (woow!!) efter vi ätit så tänkte vi gå på bio. Vet inte vilken vi ska se ännu. Är iallafall väldigt taggad på denna helg. Hoppas att er också blir toppen, kram!


Elin skrev:

söt!

Svar: Tack du!
Josefin Forsgård

Datum: 2014-10-01 Tid: 18:22:30
Blogg: http://niles.blogg.se
Louise skrev:

Det finns alltid sååå mycket mer att göra än att blogga, förstår inte människor som lever runt sin blogg...

Datum: 2014-10-11 Tid: 23:02:43
Blogg: http://vitmossa.blogg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin