#211: Finally, en uppdatering

Fikade på Espresso House med Sara för två veckor sedan.
Jag har en blogg, wow! En lång paus från bloggen blev det och den kanske fortsätter efter det här inlägget men kände faktiskt för att skriva idag. Om ni har lust så får ni gärna följa mig på instagram @ josefinforsgard där jag oftast lägger upp selfies och bilder på fika, haha!
 
Har inte mått så himla bra de senaste månaderna, psykiskt. Har varit väldigt stressad, fått panikattacker och så vidare. Men nu sedan två veckor tillbaka så har jag börjat känna att vissa saker har gått så mycket bättre och att jag inte legat lika långt ner på bottnen som veckorna innan. Iallafall, min ångest har resulterat i att kursen jag läser hemma har blivit väldigt lidande. Visst, jag har kommit en bit påväg men är allt ifrån klar.. Men nu tror jag att det bara kan gå bättre. Hoppas att ni har det bra och så kanske vi ses imorgon? Puss!


Minja skrev:

Gud så härliga bilder, ser så fint ut! Älskar din header också :)

Svar: Åhh, tack så jättemycket! Vad glad jag blir, kram! :D
Josefin Forsgård

Datum: 2014-11-24 Tid: 20:36:05
Blogg: http://minjahansens.blogg.se
felicia skrev:

Ser gott ut :)

Datum: 2014-11-24 Tid: 20:38:06
Blogg: http://feliciaholmgren.devote.se
ɑ n n i k ɑ skrev:

Super mumsigt! :)

Svar: Ja, verkligen! :)
Josefin Forsgård

Datum: 2014-11-25 Tid: 10:40:22
Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin