#139: Inte enligt planerna

Klockan är rätt mycket nu, snart ett på natten. Men jag kände för att blogga ändå. Vilken vecka det har varit! Den första skolveckan efter sportlovet. Har kommit in rätt snabbt i skolrutinerna ändå, vilket känns skönt. Praktiken har också varit jättebra, yey!
 
En mindre bra sak är väl att jag missade Avicii idag på grund utav att jag hade migrän i fredags som gjorde att jag var helt slut idag. Suck! Hoppas att han kommer tillbaka till Sverige snart.. Fast jag känner ändå att det var vädligt bra av mig att stanna hemma för jag mår mycket bättre nu än tidigare idag. Så imorgon blir det middag hos Jenny med mina favorittjejer Clara, Amanda och Michelle.
 
Nu tänkte jag sätta igång någon mysig Disneyfilm och sedan sova, puss!


maya skrev:

så sööööööt katt!!! jag har just nu en tävling i samarbete med e.l.f där du kan vinna en goodiebag full med produkter, du får gärna vara med kramkram:)

Datum: 2014-03-03 Tid: 10:49:56
Blogg: http://mayalundberg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin