#164: Pink Lemonade

tror att det börjar bli tydligt att jag tycker om att göra såna här ramar runt mina bilder.. haha!
Igår när jag var på Ica med mamma så såg jag att de hade Lorinas Pink Citrus Lemonade. Tog en flaska på direkten och sa "den här vill jag testa", man har ju hört om den lite överallt. Smakade idag och det är en helt okej dricka, ingen "wow"-upplevelse direkt.
 
Vad har jag gjort idag? Ingenting alls. Men det är väl så ett sommarlov ska vara eller hur? Vi får se om jag nu i veckan tar och träffar någon vän. Hoppas att er dag har varit toppen iallafall, puss!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin