#160: Svar på kommentar

SVAR: Jag och min familj firar inte midsommar på något speciellt sätt alls, det har vi aldrig gjort. Vi gör olika saker varje år. Men i år så gick jag, mamma och pappa hem till mormor och morfar för att äta middag. Efter det åkte körde mamma mig till Fjuckby där det var fest. Där träffade jag en massa vänner, vi hade det supertrevligt. Jag kom hem någon gång efter midnatt. Det är jättekul att få frågor av er och hoppas att du blev nöjd med det här svaret Lisa! Puss!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin