#197: Fem saker

 Jag tror på återfödelse. Alltså att vi alla en gång levt ett tidigare liv innan detta och ett tidigare innan det. Fast jag tror inte på att vi människor kan återfödas till t.ex. katter. Vi återföds till människor och katter till katter.
 
 Två av mina största drömmar är att besöka Japan och Korea. Manga, anime och kpop är de sakerna som öppnat mina ögon för de två länderna.
 
 En stor anledning till varför jag böt linje från Barn och Fritid till Handel och Administration var att jag känner mig väldigt obekväm med barn. Jag vet inte alls hur man ska föra sig. Att prata och umgås med barn är inget som är naturligt för mig.
 
 I första klass så ville jag bli urmakare. Har ingen aning om varför?
 
 När jag var liten fick jag för mig att ett flygande ljusklot som jag kallade för Skyklonen följde efter mig på natten när jag skulle gå på toa. Det sjuka är att jag minns "händelsen" så himla väl. Vilket gör att jag är väldigt osäker på om det bara var min fantasi eller om det var verklighet..



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin