#192: Wanna try

Physicians Formula - Nude Wear Touch of Glow, har aldrig hört talas om den här produkten innan. Det är en concealer, en highlighter (och för touch-ups.) Men utseendemässigt så ser den ut att vara bra. Haha! Ska söka runt lite mer.
 
Tanya Burr Lip Gloss - Chic, Tanya är en av mina favoriter på youtube och hennes läppglas har fått mycket bra kritik. Självklart så vill jag ha ett!
 
Lorac - Unzipped Palette, har hört en massa bra om Loracs paletter och att skuggorna ska vara väldigt pigmenterade. Färgerna i denna är så himla fina, det tycker väl ni med?
 
The Balm - Fratboy Blush, vet inte hur många youtubers som har pratat gott om den här blushen. Jag litar på deras ord!
 
NYX Butter Lipstick - Lollies, egentligen är jag ingen läppstifts eller läppglansperson.. Men jag har även här sett att en massa youtubers pratar om dessa hela tiden. Färgen på det här föll mig verkligen i smaken. Vill så gärna testa det!
 
// länk // länk // länk // länk // länk //


RMCK - en skönhetsblogg skrev:

Åh, jag har också funderat på Unzipped! Men det blir nog en Pro-palett istället ... jag vet bara inte om jag ska ha ettan eller tvåan, haha!

Svar: Förstår ditt dilemma, båda är verkligen superfina!
Josefin Forsgård

Datum: 2014-07-26 Tid: 15:30:02
Blogg: http://rmck.for.me
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams skrev:

Bra tips!

Svar: Vad kul att du tyckte det! :D
Josefin Forsgård

Datum: 2014-07-26 Tid: 16:06:25
Blogg: http://babustylee.webblogg.se
fashion skrev:

Jag vill också prova NYX :*)

Datum: 2014-07-26 Tid: 17:03:20
Blogg: http://nattstad.se/fashioninspiration

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin