#137: Solsken

Men hej på er! Kommer ni ihåg mig? Josefin? Ja, vad bra. Har inte bloggat på tusenmiljoner år, känns lite tråkigt. Ni som bloggar varje dag.. Vars får ni er inspiration ifrån? Applåder till er.
 
Iallafall, idag så gick jag inte till praktiken på grund utav att jag kräktes imorse. Hela dagen har väl gått åt till att sova och se på OS. Har egentligen inte så mycket att skriva mer än att jag ska försöka blogga mer än vad jag gör. Det är ju ändå ett av målen jag har iår, att ta tag i bloggen. Puss på er!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin