#202: Zara, Oasis, Accent, Sephora

- Supersnygg topp som köptes inne på Zara för 199 kr. Mitt favoritköp från resan!
- En till snygg överdel som köptes på Oasis för 449 kr. Älskar verkligen denna!
- Enkel väska från Accent, den kostade 299 kr. Behövde verkligen en ny för Leonard har förstört min andra väska som jag använder..
- Benefits "The Porefessional", har velat haft denna hur länge som helst. Äntligen!! Den kostar 260 kr (tror jag) och finns i butiken Sephora.
 
Är verkligen nöjd med inköpen och jag vet att allt kommer användas flitigt. Ha en fortsatt härlig dag så hörs vi när vi hörs, kram!


Tessie skrev:

Kul med en shoppingdag ^^
Händer annars nu ikväll då?

Datum: 2014-08-05 Tid: 20:26:03
Blogg: http://fames.se/Misstessie
Emelie skrev:

Åh vad fin toppen var! Gillar färgen :)

Datum: 2014-08-05 Tid: 21:53:13
Blogg: http://emelieandersson.forme.se/

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin