#147: Fredag

Som vanligt så slutade praktiken vid fyra och jag åkte in till stan för att möta upp Bea, Elin, Sara och Louise. Vi blev tugna att vänta en timme på bussen som gick halv sex, så jag passade på att köpa en frozen youghurt. Mums!On our way to Bea // Elin, jag, Louise och Sara
Väl hemma hos Bea så började vi göra i ordning maten. Det blev grillad flöskfilé med potatisklyftor och tzatsiki. Resten av kvällen så spelade vi hög musik, mös med Beas kaniner (hon föder upp kaniner och hon har en egen hemsida, länk) och hade det rikigt mysigt. Senare på kvällen så kom min mamma för att köra oss hem. Älskade mamma!
Kvällen var riktigt lyckad! Jag var ju på Täby Centrum idag för lite shopping så jag tänkte visa vad jag köpte i ett senare inlägg. Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänterna, sen står det sova på listan. Puss och godnatt!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin