#102: Espresso House

Islatte och mudcake med grädde
Usch vad dålig jag har varit på att blogga de senaste dagarna. Men hej på er! I lördags så åkte jag in till Uppsala med Jenny, Clara och Hanna för att ta en fika på Espresso House. Vi hade det supermysigt och pratade om lite allt möjligt. Det var kul att träffa dem igen!
 
Idag så är jag hemma för att jag har mått väldigt illa hela dagen så jag vågade inte åka in till praktiken ifall något skulle hända. Kommer väl fortsätta ligga i min säng och vila hela dagen. Jag ska försöka blogga lite mer idag men vill inte lova något. Puss på er!


Viveka skrev:

ÅH VAD MUMSIGT! Du har just nu gjort mig otroligt sugen på alla möjliga slags chokladbakverk! Och den där chokladsåsen(eller vad det nu är) på gör ju allt ännu bättre!

http://vivve.blogg.se/

Datum: 2013-09-30 Tid: 18:34:17
Blogg: http://vivve.blogg.se/

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin