#122: Nyårslista ♡

Jag hittade denna lista på johannabloggar.se.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Besökte London för första gången och fler kommer det bli om jag får välja. Sen att jag tog modet och böt linje från Barn och Fritid till Handel och Administration, vilket är en händelse jag är mest stolt över i år.
Har du några nyårslöften? Sluta småäta och ta tag i träningen.. som nästan precis alla andra. Men jag tror att träning kan göra mycket gott för mig. Är så himla trött hela tiden, sen så vill jag ju såklart komma i form. Att ta tag i bloggen är något jag också vill göra.
 
Bästa köpet? Min stationära dator som jag köpte för att kunna spela Sims 3. Det var mitt bästa köp i år!
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, om de har fått det så måste de ha gömt det riktigt bra. Haha!
 
Vilka länder besökte du? Storbritannien - London, en utan de bästa resorna jag varit på.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit, jag tog inte vara på mitt sommarlov kände jag. Låg för det mesta och sov hela dagarna vilket resulterade i att jag kände mig ensam och blev blekare än blekast.
 
Bästa minnet från 2013? Oj! Bästa minnet.. Alla dessa fina fikastunder med mina vänner och syster nu under hösten. De har varit så himla mysiga och jag älskar att bara sitta och prata om allt och ingenting med dem. Hoppas att det blir fler nästa år.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Att mamma och pappa berättade att de ville ha katter igen vilket jag nästan har tjatat på sedan vi tog bort Trulle. Vi fick hem dem i slutet av augusti, älskade Zelda och Leonard. Och VIXXs konsert som de hade i Oscars Teatern den 2 november. Jag log så mycket under hela konserten att jag fick ont i kinderna. Ta mig tillbaka tack!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och skulle jag säga.
 
Favoritprogram på TV? Har varit riktigt beroende av Once Upon A Time, hur bra serie som helst. Geordie Shore och Paradise Hotel har också varit stora favoriter detta år. Yeah!
 
Är det något du sakna från 2013? Känslan under VIXXkonserten.
 
Vad ser du mest fram emot med år 2014? Att jag fyller 18 år och att jag för första gången ska resa ner till Göteborg i sommar utan mina föräldrar för att se Håkan Hellström live med min fina vän Elinor - elinorsfoto.blogg.se för att hon var så snäll som frågade mig om jag ville hänga på. ♥
Jag känner på mig att 2014 kommer blir ett jättebra år, puss!


Alicias FOTOBLOGGღ skrev:

Kul att läsa dina svar! :D

Datum: 2014-01-01 Tid: 16:40:40
Blogg: http://Aliciasfotoblogg.blogg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin