#121: Gårdagen

Jag startade dagen med att vakna vid halv nio för första gånger detta jullov, är fortfarande rätt chockerad att jag ens orkade ta mig ur sängen. Jag somnade nämligen vid sju/halv åtta-tiden alltså cirka en timmes sömn. Skönt! Eller inte.
Vi kom väl in till Stockholm vid tolvtiden tror jag och hjälp! vad mycket folk det var i city och jag som hatar stora folkmassor då man lätt går in i folk (jippie), snubblade ett par gånger också.. haha. Efter att ha gått fram och tillbaka på drottninggatan så kände vi för att gå in i gallerian där det iallafall inte var lika fullproppat med folk. Blev dock helt paff då jag såg att det var en kö in till Hollister, ni som orkade stå i den kön.. jag beundrar er!
Vid tvåtiden bestämde vi oss för att äta lunch på ett café som jag inte kommer ihåg namnet på. Beställde en kycklingfocaccia för första gången och det smakade hur gott som helst. Varför har jag aldrig ätit det förut?
Efter maten så gick vi runt i city någon timme till tills vi allihopa fick ont i våra ben och fötter och åkte hem helt enkelt. Dagen var supermysig och det är alltid kul att spendera tid med mamma och Felicia. Ha en fortsatt bra nyårsafton, puss!


☆Z I N J A☆ skrev:

vad fina bilder!
fin outift och go mat!

Datum: 2013-12-31 Tid: 13:11:06
Blogg: http://zinja.blogg.se/
Alicias FOTOBLOGG♡ skrev:

- Haha ojdå, sånt som händer! ;) Men det var ju bra att det var en pump då, jag tänkte väl när du sa att det inte var någon pump, för jag hade helt för mig att det var pump på dom där. ;)

Datum: 2013-12-31 Tid: 13:29:51
Blogg: http://aliciasfotoblogg.blogg.se
MajaLinnéa skrev:

Kul! :)

Datum: 2013-12-31 Tid: 14:47:15
Blogg: http://linnettan.blogg.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film skrev:

sv: desamma till dig

Datum: 2013-12-31 Tid: 16:54:35
Blogg: http://efji.blogg.se/

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin