#85: Miami Blue, Tip White

Jag stannade hemma idag på grund av att jag hade migrän. Jag sov rätt länge och när jag vaknade visste jag inte vad jag skulle göra så jag målade mina naglar i Isadoras nummer 711 Miami Blue och 603 Tip White, gjorde en liten ombre-effekt på ringfinget. Det blev ändå rätt snyggt!
 
Vid klockan fem så har jag och min syster klipptid i stan. Jag har verkigen ingen lust alls att klippa mig nu när jag äntligen är nöjd med längden, men mitt hår är ganska så slitet i topparna så jag får väl ta och göra det ändå. Hoppas att er dag har varit bra, puss!


Simone Hallberg skrev:

När började du skolan och vilken klass började du i? Det är allt kul att veta andras ålder och klass, svara gärna på min blogg.

KRAM :)

Datum: 2013-08-27 Tid: 18:06:13
Blogg: http://hallberg.blo.gg
linah brown skrev:

sjukt fint :D

Datum: 2013-08-28 Tid: 16:34:08
Blogg: http://broownskin.blogg.se/
Sandra Olsson skrev:

hur gjorde du ombre effekten?
grymt coolt!

Datum: 2013-08-31 Tid: 01:21:28
Blogg: http://sandrastjerneus.se/

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin