#82: Slut på sommarlov

Som jag skrev igår så började jag skolan idag och ja, jag tycker att det är så jäkla härligt att vara tillbaka och få lite rutiner igen. Det roligaste idag var väl att se att så många har valt att gå på Sjögrenska, ca 40 nya elever har vi fått. Hoppas att de kommer att trivas! Till något helt annat så var det så sjukt varmt idag så jag höll på att dö av svett när vi kom till Centralen så jag köpte en Is Latte, helt okej smakade den.
 
Iallfall.. Imorgon så börjar min praktik. Ser verkligen fram emot det! Det här inlägget var lite skumt, men det gör väl inget? Puss på er, nu tänkte jag fortsätta kolla på Idol!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin