#79: Vad jag köpte i London ~ skönhet

I slutet av juli så åkte jag och familjen till London och vi hängde där i fyra dagar. Jag köpte inte så jättemycket men lite saker fick jag med mig hem iallafall och jag är supernöjd med allt! Bilder på kläderna jag köpte kommer publiceras i ett annat inlägg senare ikväll eller någon gång imorgon.
 
Victoria's Secret - Body Butter i doften "Pure Daydream", Body Scrub och Body Mist i doften "Amber Romance", Body Lotion och Body Mist i doften "Sensual Blush". Alla dessa produkter doftar så sjukt gott och jag använder dem flitigt!
Benefit - They're real! Mascara. Min nya favoritmascara, den smetar inte ut sig under dagen och är enkel att applicera.



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin