#77: Chill dag i Uppsala

Runt två tiden idag så åkte jag och Clara in till Uppsala och gick runt i några butiker, sedan vid klockan halv fyra så kom Daniel och Viktor också in. Så vi gick till Softy och köpte en varsin frozen yoghurt, när jag hade ätit på min ett tag så såg jag något grönt på ett av mina blåbär.. Det var alltså en ful liten larv som kröp på det. Så jag gick tillbaka till Softy och fick en helt ny och större frozen yoghurt. Personalen där är verkligen supertrevlig!
Efter att vi hade ätit upp så gick vi och satte oss vid fyrisån och bara tog det lugnt helt enkelt. Det har varit så fint väder så det kändes rätt dumt om vi hade suttit inne någonstans. Vid halv sex så kände jag och Clara att det var dags att dra sig hemåt.
Dagen har iallafall varit superbra och jag hoppas att er också har varit det. Puss!


Matella skrev:

Jättefin blogg! Kolla gärna in Våran! :D

Datum: 2013-08-16 Tid: 00:22:01
Blogg: http://matella.blogg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin