#188: Draktränaren 2

Det blev lite andra planer igår kväll, istället för att sitta hemma så gick jag, mamma och Felicia på bio vid klockan nio. Vi såg Draktränaren 2 (!!) som ni nog redan förstått. Älskade den första filmen så det var ett måste att se den här. Tyckte verkligen om denna också, några gånger under filmen blev jag faktiskt lite tårögd. Om ni tyckte om den första filmen och inte sett denna än så borde ni se denna så snart som möjligt!
 
Just nu sitter jag förmodligen i bilden påväg till farfar, vi får se om det blir något bloggande senare ikväll. Hoppas att er dag blir toppen, kram!


Flisan skrev:

Sv: hehe okej :P
Allt bra idag? :)

Datum: 2014-07-22 Tid: 10:44:41
Blogg: http://fflisan.blogg.se
Boel skrev:

Fina bilder :)

Sv: Tack :)

Svar: Tack, tack! :)
Josefin Forsgård

Datum: 2014-07-22 Tid: 14:13:47
Blogg: http://bowelz.blogg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin