#165: La Familia

Hej på er, det blev ett riktigt sent inlägg idag. Men det har varit fullspäckat hela dagen. Vaknade väldigt sent och 52 minuter efter det så åkte jag och Felicia in till stan för att äta middag med mamma och pappa. Dock så hade inte pappa kommit till stan än så jag mötte upp Amanda istället och gick runt till olika affärer med henne i ungefär en timme. Jag fick faktiskt med mig ett superfint linne från Gina Tricot.
 
När pappa väl hade rullat in så mötte vi upp honom och gick till Panini. Det är alltid härligt att äta ute med familjen lite då och då. Hoppas att er dag också har varit toppen, puss!


MATILDA skrev:

gott ;D

Datum: 2014-06-27 Tid: 16:22:21
Blogg: http://matildays.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin