#157: Det var ett tag sedan

Hej på er! Det har hänt ganska mycket sedan jag bloggade sist. Jag har fyllt 18 år(!!!), vi tog beslutet att kastrera Zelda, varit i Göteborg med min vän Elinor och såg älskade Håkan Hellström, läst i kapp kurserna i Handels jag missade i ettan, fått sommarlov och gjort en massa sidor i min Wreck This Journal //här finns ett inlägg om den//. Jisses! Hoppas att ni har det bra och ett inlägg om Göteborgsresan kommer inom kort, puss!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin