#187: Västerås imorgon

Hej på er! Imorgon så åker jag och min familj till farfar som bor i Västerås. Fick reda på att farfar ville visa oss runt i staden. När jag väl tänker efter så har vi inte varit så mycket runt i Västerås förutom Östra Holmen, många lekställen när vi var yngre och så en bondgård. Ser faktiskt fram emot det!
 
Idag så kommer jag bara ta det lugnt, ska iallafall dra mig ut på en liten promenad ikväll. Jag och mamma har gjort det i två dagar nu och jag vill att det ska fortsätta så. Hoppas ni kommer ha en superbra dag, kram!


paulina skrev:

så fin design! :D

Svar: Åhh, tack så mycket! :D
Josefin Forsgård

Datum: 2014-07-21 Tid: 20:21:49
Blogg: http://madebyp.blogg.se
KMStyle skrev:

fin bild :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Josefin Forsgård

Datum: 2014-07-21 Tid: 22:31:13
Blogg: http://kmstyle.blogg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin