#203: Malmö, day two

Under dag två så åkte vi över till Danmark och gick runt på Tivoli. Dock så var det bara pappa och Felicia /länk/ som åkte en massa.
- Kände mig tvungen att ta kort på mina ben för att de såg så bruna ut. Haha!
- Tivoli var verkligen en jättefin nöjespark!
När vi alla i familljen kände oss klara så drog vi oss tillbaka till Malmö och avslutade kvällen på Harrys. Jag åt en Club Sandwich som var det godaste jag åt på hela resan, sjukt gott! Efter middagen gick vi tillbaka till hotellet och.. sov.


Evelina skrev:

ser jättemysigt ut! :)

Datum: 2014-08-08 Tid: 15:13:44
Blogg: http://evelunas.forme.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin