#156: No shoulder blouse

Klickade in på nelly.com och hittade den här snygga blusen. Om jag hade haft pengar så hade jag beställt den på en gång. // länk


Iisa Smeds skrev:

snygg! :)

Datum: 2014-04-22 Tid: 19:05:30
Blogg: http://iisasfoto.blogg.se/

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin