#153: Nuvarande favoritvideo

Har sett på den här videon innan jag ska sova de senaste tre dagarna, den gör mig glad. Har mått rätt risigt de senaste dagarna och tog tempen igår och den visade 38.3, idag hade jag 38.5. Så det var inte så konstigt att jag mått dåligt. Tursamt nog så är jag ledig på tisdag, skönt.
2PM - A.D.T.O.Y + Hands Up

Imorgon så tänkte jag ladda kameran och fota det jag köpte på Täby Centrum (jag har inte glömt, haha). Vi får se om jag verkligen genomför det.. Är bra på att säga att jag ska göra en massa saker men gör det aldrig. Hoppas iallfall att ni har det bra, godnatt och puss!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin