#146: Big Ben

Hej på er! Den här dagen har varit en riktig upp-och nerdag. Har varit så extremt trött och inte kunnat koncentrera mig på lektionerna. Matten var nog värst då jag bröt ihop totalt, vet inte riktigt varför. Är väldigt glad över att jag klarade av att stanna kvar i skolan hela dagen. 

För övrigt så fyllde min vän Bea 19 år idag, stort grattis till henne!! Imorgon så kommer jag och tjejerna åka hem till henne för att fira. Ser verkligen fram emot att äta lite tårta och tjejsnack. Nu tänkte jag fortsätta se på Top Model Sverige och käka lite Nutella, puss!
När jag fikade med Jenny för tre veckor sedan // När jag var i London i juli förra året


Elin Bjurek skrev:

Åh vad gott det ser ut!!

Datum: 2014-04-06 Tid: 22:51:10
Blogg: http://elinbjureks.se/

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin