#99: Full fart hela dagen

Bild på Elin, mig och Louise då Elins bror tog studenten.
God kväll allihopa! Just nu ligger jag i min säng, lyssnar på Burn - Ellie Goulding och fryser sate om mina fötter. Jag har inte haft så mycket tid för bloggen idag för att min praktik började vid nio och slutade vid fyra. När jag kom hem så hann inte göra så mycket i och med att vid sju åkte jag med och såg på min systers innebandymatch, kom inte hem förns halv tio kanske. Är hur trött som helst!
 
Men jag känner att jag måste se klart på Paradise Hotel avsnittet jag började se på tidigare idag och efter det så ska jag sova. Hoppas att er dag har varit toppen, godnatt!


Elin skrev:

jag älskar dig! <3

Svar: Älskar dig med hjärtat! <3
Josefin Forsgård

Datum: 2013-09-24 Tid: 17:21:33

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin