#68: Strawberries & milk

God kväll folket! Har varit hemma idag för att jag har feber (som vanligt..) Blir så sjukt lack på att jag alltid ska bli sjuk på ett eller annat vis. Aja, fick iallafall njuta av en skål med jordgubbar och mjölk som jag aldrig skulle ha hunnit göra om jag hade gått till praktiken. Mums!
 
Sitter och "kollar" på fotboll med min kära padre just nu och ska snart få äta en bit av min födelsedagstårta från igår, den var mumsig och chokladig som en fransk chokladtårta ska vara. Ska försöka blogga bättre imorgon om jag stannar hemme då med. Puss!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin