#29: The belly rules the mind

Hejsan alla människor! Fick lite sovmorgon idag pga. ingen praktik för att vi skulle se någon föreställning på Stadsteatern, trolleri och grejer. Blir så förbannad för att man aldrig kommer fatta hur dessa "magiker" gör.. Åt frukost på Landings med mina babes Elin, Louise, Sara och Bea och sedan så åt jag och Bea sallad på Cupido. Bästa salladen jag ätit någonsin helt ärligt!

Efter jag ätit och grejer så ringde jag Emelie för att jag bara fick lust till det, vi pratade en massa och hade allmänt mysigt. Älskar den tjejen! Puss!

Citat från: Ett spanskt ordspråk, Emelies blogg: eempiis.blogg.se


Sandra skrev:

Åh vad gott :)

Datum: 2013-01-29 Tid: 21:53:12
Blogg: http://sandrasphotoo.blogg.se
Carro - en emo/scene bloggerska skrev:

Ser jätte gott ut :D Kramisar Carro

Datum: 2013-01-30 Tid: 00:19:39
Blogg: http://quiethell.myshowroom.se/

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin