#44: För att det inte finns något annat

I brist på inspiration så gör jag denna lista som jag hittade på min systers blogg: forsgardviola.blogg.se

HAR
Har du ett förhållande? - Nej, men skulle inte tacka nej till ett.
Har du någonsin haft ett förhållande? - Nej, för jag räkna inte med alla dessa oseriösa förhållanden.
Har du allt du någonsin önskat? - Verkligen inte.
Har du syskon? - Ja, det har jag faktiskt.
Har du någonsin velat dö? - Ja, fast alla har väl haft den känslan nu för tiden?
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Nej, jag döljer inget.
Har du en egen dator? - Ja.
Har du varit på en riktig konsert? - Vad är en "riktig" konsert? Men ja.
Har du några framtidsdrömmar? - Absolut!
Har du druckit så mycket så du har spytt? - Nej.
Har du någon fobi? - Ja, det har jag.
Har du körkort? - No, too young for that.
VEM
Vem vill du träffa? - Joakim.
Vem saknar du? - Emelie.
Vem fick du senast ett sms av? - Elin.
Vem skrev du senast ett sms åt? - Elin.
Vem skulle du ta med på bio just nu? - Michelle och Daniel.
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - Hah, alla vet vem.
Vem vill du prata med just nu? - Joakim.
Vem bråkade du med sist? - Jag bråkar inte.
Vems hus var du senast i? - Daniels i onsdags tror jag.
Vem ringde dig senast? - Mamma.
Vem ringde du senast? - Pappa.
VAD
Vad åt du senast? - Kinapuffar, bästa skiten ever!
Vad drack du senast? - Coca Cola såklart..
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Det var en bild.
Vad heter du i mellannamn? - Karin.
Vad vill du heta? - Josefin Karin Jansson Forsgård.
Vad tycker du om homosexualitet? - Okej, antar jag?
Vad tycker du om abort? - Man kan inte säga något dumt om abort.
Vad ska du göra efter det här testet? - Hämta fler kinapuffar.
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - En fet resa, lyckad kärlek och en massa kläder för jag hatar alla mina just nu. Hah!
Vad gör du just nu? - Lyssnar på: Tick Tack - U-kiss
Vad för sorts filmer gillar du? - Skräck.
Vad har du på dig just nu? - Tröja, någon rosa topp, svarta jeans, strumper, osv.
Vad ser du om du kollar åt vänster? - En vägg.
Vad hade du velat göra just nu? - Ligga på en solstol med en drink i handen.
Vad ska du göra imorgon? - Åka till Stockholm för att träffa Elinor: elinorsfoto.blogg.se
SKOLA
Vilken klass går du i? - L1.
Trivs du där? - Absolut!
Har du bytt skola nångång? - Ja, det har jag.
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Hahah, nej...
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Det beror på vilket ämne det är.
Kommer du bra överens med lärare? - Jadå, mina lärare är grymma!
Vilket är ditt favoritämne? - Just nu är det svenska och historia.
KÄRLEK/SEX
Är du singel? - Yes, and ready to bingo!
Vill du vara singel? - Men nej..
Är du romantisk? - Verkligen inte, tror jag. Kanske om jag verkligen vill?
Spelar utseendet roll? - Ja, det gör det.
RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? - Aldrig haft sex överhuvudtaget så hur fan ska jag veta?
Vad är klockan just nu? - 23:11.
Vad lyssnar du på just nu? - På: Tell Yourself - Clazziquai Project
Din favoritartist? - Har så många. Kan inte välja en.
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja, på en herrgård eller något.
Var skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Nja, men jag skulle ha rest så mycket mer om jag kunnat.
Är du helsvensk? - Ja.
Varhitta du den här listan? - På: forsgardviola.blogg.se
Har du spotifypremium? - Yes, det har jag!
Vem beundrar du? - Mina föräldrar.
Har du en blogg? - Men ja...



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin