#41: Snow, snow and more snow

Jag är hemma idag igen.. Det känns rätt så surt med tanke på att jag saknar barnen på min praktik och personalen är superhärlig. Grejen var ju att jag har varit relativt frisk nu i helgen och ville starta om denna vecka på ett bra sätt, men så blev det ju inte för att jag kräktes imorse. Mysigt va? Nej. Men jag tycker att ni allihopa ska ha en fortsatt jättebra dag osv. Medans så ska jag se på Vampire Diaries och Fairy Tail. Puss!


Mli - Husägare & blivande mamma ♥ skrev:

Ah, det satt himla fint i magen ;) Vilka fina bilder du har i bloggen!

Svar: Tack så mycket! :)
Josefin Forsgård

Datum: 2013-02-11 Tid: 17:32:16
Blogg: http://idamli.blogg.se
Kajsa skrev:

Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

Datum: 2013-02-13 Tid: 09:31:21
Blogg: http://spystina.blogg.se
ebba skrev:

hoppas du får en bra torsdag :)

Datum: 2013-02-14 Tid: 14:02:15
Blogg: http://eenilssonn.blogg.se

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin