#33: Another Nutella

Tjena! Jag glömmer bort min blogg ibland faktiskt, men jag har varit så trött på den senaste tiden, så fort jag kommit hem från min praktik så har jag somnat och sedan vaknat vid sex/åtta, efter det så går jag och lägger mig eller kollar in något program på TV om det är något bra.

Iallafall, idag är jag hemma (precis som igår) pga. mår dåligt. Har ont i halsen, har huvudvärk, är trött, hela min kropp känner sig slutkörd. Jag hatar att vara borta från skolan, gillar inte att missa en massa saker och grejer för jag kan inte plugga hemma helt enkelt. Har käkat en massa Nutella (som alltid när jag är sjuk.. hah) Kommer väl fler inlägg idag för har ändå inget bättre för mig. Ha en bra dag! Puss!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin