#120: Fint ska det va

Som jag skrev imorse så åkte jag, mamma och min syster till Stockholm för att shoppa loss helt enkelt, vi stannade även en stund på stan och kollade runt där också innan vi åkte hem. Lite grejer fick jag med mig hem!
Nagellack från Essie - need a vacation, deodorant från KICKS i Pink Punch (doftar otroligt gott), sminksvamp
Foundation i 02 Sand från Isadora (skrev från början att den inte hade någon pump, men det har den, hade skruvat av den av misstag.. typiskt mig), Cleansing Milk från Nivea, Bronzing Powder i Matte Tan 48 från Isadora
Ett nytt iPhoneskal, äntligen så har jag det skalet som jag velat ha i flera månader, yey
 
Jag köpte även den svarta toppen som jag la upp i detta inlägg och ett guldigt kedjehalsband från Gina Tricot som jag ska ha på mig imorgon. Just nu vill jag bara sova och vila mina ben så att jag orkar med morgondagen. Haha! Är väldigt osäker på om jag hinner göra något inlägg (kommer nog tidsinställa några) innan jag åker iväg till Österbybruk men vi får se. Puss på er!


Alicias Fotobloggღ skrev:

Fina saker, har du hunnit prova foundationen? :)

Datum: 2013-12-30 Tid: 22:51:25
Blogg: http://aliciasfotoblogg.blogg.se
Alicias Fotobloggღ skrev:

- Okej, vad tyckte du om den? :) Tack för tipsen på låtarna! :D

Datum: 2013-12-30 Tid: 23:08:59
Blogg: http://aliciasfotoblogg.blogg.se
Alicias Fotobloggღ skrev:

- Ja men det lät ju bra, har hört mycket bra om just den där. :D
Ja, det är riktigt jobbigt när det inte finns någon pump, är samma med min foundation.. blir himla kladdigt direkt! :)

Datum: 2013-12-30 Tid: 23:42:42
Blogg: http://aliciasfotoblogg.blogg.se
FrökenTV, bloggen om tv och film skrev:

snyggt mobilskal

Datum: 2013-12-31 Tid: 14:22:16
Blogg: http://efji.blogg.se/

Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin