#117: Favorit på youtube

AndrewArcade gör videos där han spelar Sims 3. Vad som gör hans videor så bra är att han är väldigt spontan i sitt spelande och hans simmar har sina egna personligheter (i andras videor känns det som att alla deras simmar är precis likadana.) Kvalitén på hans nya videos är superbra, hans gamla videos har ganska dålig kvalité men jag tycker inte att det gör så himla mycket.
 
Något jag verkligen gillar med Andrew är att nästan alla hans let's plays har en koppling till varandra i och med att han spelar med samma släkt. Som exempel i hans första let's play så spelar han med två simmar (Douche Bag och Kate Bag) som han fortsatte spela med i Ambitions och i Late Night så spelar han med deras dotter (Shirley Bag).
 
Andrew har gjort spellistor på alla sina Sims 3 let's plays så jag tänkte länka dem här: The Sims 3, World Adventures, Ambitions, Late Night, Generations, Supernatural (som jag har lagt in i inlägget), Combined, Into The Future
 
Jag hoppas att efter detta inlägg att ni börjar kolla på Andrews videor, han är verkligen hur duktig som helst på det han gör och det är därför han är min favorityoutuber. Puss!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin