#109: Julafton 2013 ★

Herre vilken dag och herre vad längesen det var jag skrev något här så Hej på er! Det var ju julafton idag (no joke), fasen vad året har gått fort, snart är det ju nyår (och jag har ingen klänning eller någon fin glittrig topp att ha på mig, suck). Iallafall.. dagen har varit så hima bra och jag har fått hur fina presenter som helst från mormor, morfar, mina två farbröder, min kusin, mamma och pappa. Stort tack till dem! ♥
 
Imorgon så åker jag, min syster, mamma och pappa till farfar för att fira jul med honom och hans sambo. Det blir säkert supertrevligt. Dock så blir jag väldigt lätt uttråkad och rastlös där så vi får väl hoppas att besöket inte blir alldeles för långdraget. (Haha!) Nu är det så himla sent så jag får avsluta detta inlägg med ett God Jul och jag hoppas att er dag har varit jättebra och mysig. Puss!
 
Vad jag fick i julklapp för intresserade: 
~ Presentkort på Cubus ~ Prydnandskuddar (?) ~ Victoria's Secret Body Mist och Body Lotion i Simply Breathless ~ Velourdress i rosa ~ Pengar ~



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin