#83: Det går bra nu

(Big Ben, London, juli 2013)
Jag har inte bloggat på några dagar, men det har varit så mycket med praktiken och med skolan så jag somnar så fort jag kommer hem. Idag är jag iallafall "ledig" eller vad man nu ska kalla det pga. skulle prata med min mentor om att jag ska byta linje från Barn och Fritid till Handel och Administration. Det ska bli skönt att göra något som jag tycker är kul och intressant!
 
Nu ska jag börja städa mitt rum nu när jag ändå ska vara hemma hela dagen. Ha en fin dag, puss!



Innan du kommenterar
De flesta bilder är mina egna, om bilden inte är min så skriver jag ut bildkällan.
Jag kollar in alla bloggar som ni kommenterar med. Älskar att läsa nya bloggar!
Bilderna fotas med min och min systers Canon EOS 1100D eller med min iPhone 5S.
Kom ihåg att ingen gillar elaka kommentarer, så de kommer att tas bort.
Snälla inga "svar"kommentarer, speciellt inte om du bloggar på blogg.se. Du kan svara på din egna blogg.
Det är okej att skriva en svarkommentar om du bloggar på en annan bloggportal om jag ställt dig en fråga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Follow on Bloglovin